måndag 30 augusti 2010

Ny adress

Nu har vi flyttat. Jag vet inte hur många blåmärken jag har på mina ben och min rygg och mina armar värker, men det är det banne mig värt. Självklart har jag redan hunnit dricka kaffe på balkongen. Jag har också hunnit fynda den fiiiinaste kökssoffan på Röda korset för 50 spänn, så nu kan jag ta mig en tupplur på sofflocket. Det ni! Jag har också hunnit skräckrusa mot dörren i källaren när jag bar ner flyttlådor i förrådet, inte hade förstått att man var tvungen att trycka på ljusknappen ofta ofta och tänkte på zombimannen i den mörka källaren i Låt den rätte komma in. Det kan faktiskt hända på riktigt, det kan det. Jag är nu också officiellt student. Slut på sötebrödsdagarna (eller, nej) och dags för det hårda, hårda (eller inte) distansplugglivet. Nu är jag med andra ord tillbaka på bloggbanan igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar