torsdag 13 oktober 2011

Plötsligt händer det!

Idag har jag LÄST UT en bok. Jag läser en hel del, men av någon anledning har (hade) jag fastnat i en ond spiral som innebär (innebar) att jag aldrig läser (läste) ut en hel bok. Härom veckan lade min vän Josefin upp en litteraturlista om 1001 verk att läsa innan man dör. Jag kan med säkerhet säga att det var därifrån som jag fick min spark i baken. Nu har jag läst ut Garp och hans värld av John Irving. Jag nöjer mig med att säga att den var mycket bra. Det där med att recensera böcker är inte något jag är bra på. Någon som däremot är fenomenal på bokrecensioner är just Josefin. Läs dem och litteraturlistan på hennes fina Fabulerat!

1 kommentar:

  1. Härligt Maja! John Irving också, minsann. Fira med något gott, det är du värd. Å, så är det ju helg dessutom. Kram till dig.

    SvaraRadera