torsdag 5 maj 2011

Och detta inser jag nu!

Det är faktiskt inte alls dumt att plugga sent på kvällen och mitt i natten. Det finns hur många fördelar som helst. Till exempel så sover både Siri och Jimmie och jag behöver inte ha ångest för att jag inte kan umgås, busa och mysa med dem. En annan sak är att jag kan äta chokladmuffins utan att smyga. (Små barn ska inte äta chokladmuffins utom möjligtvis någon gång på helgen ibland sådär.) Mitt i natten är det också väldigt tyst = bra studiemiljö för mig. Dessutom kan jag ta mig friheten att sova middag tillsammans med Siri mitt på dagen. Och alla vet ju att sova middag är något av det bästa som finns. Tur att jag kom på det fyra veckor innan läsåret är slut.

1 kommentar:

  1. Bättre sent än aldrig, som man brukar säga. Det kommer fler läsår. Och du: Snart sommarlov.

    SvaraRadera