onsdag 12 januari 2011

Amen, skit.

Hej, omtenta. Alltså, nu har jag varit stressad en hel månad snart för att jag skulle skiva en tenta på fredag. Stressad - ja. Har jag gjort något åt det då? Som att plugga inför den menar jag. Nja, det har det väl varit lite dåligt med. Men jag har haft dåligt samvete varje dag och jag har tänkt på tentan typ en gång i timmen i alla dessa dagar. Jag har tänkt att jag nog ändå tillslut kunde spara pluggandet till en vecka innan tentadagen. Ja, då ska Siri helt plötsligt somna klockan tio på kvällen två dagar i rad och Jimmie bestämmer sig för att backa in i en parkerad bil. Hej och hå. Så, har jag fått pluggat nu? Nej, jag har ju inte det! Så då tänkte jag ta ledigt fram tills på måndag då den nya terminen börjar och att verkligen, verkligen vara ledig fram tills dess. Det verkar bara som att jag har stressat så mycket fram tills nu att det är nödvändigt med vissa efterdyningar, som t ex migrän och extrem trötthet. Ja, hujeda mig. ELLER så är det bara det att jag inte har druckit gott och/eller tillräckligt mycket kaffe de senaste dagarna. Vilken tur då att det kommer 200 kaffekapslar hit ikväll som jag kan trycka ner i min kaffemaskin. Jag kommer ju att må som en stjärna imorgon. Det förstår ju varenda en.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar