måndag 24 maj 2010

Peanut Butter Cookie Dough

(OBS! Känsliga läsare varnas för att inlägget innehåller gnäll.)
När jag såg GBs glassnyheter för i år tänkte jag att anä, nu kommer jag aldrig att bli fit till Beach 2010. Jag menar, Peanut Butter Cookie Dough! Från Ben and Jerry's. På pinne. Tillgänglig för under 30 spänn överallt, hela sommaren. Vad tänker man på när man hör Ben and Jerry's om inte grädde, grädde, grädde och vaniljprickar? Vad fick jag i min allra första (och enda ska jag tillägga) Peanut Butter Cookie Dough på pinne? Inte fick jag grädde, grädde, grädde och vaniljprickar i alla fall. Innanför chokladen har de pregat in fluffig skitvaniljglass. Urk! Så, även om besvikelsen var stor kan jag kanske ändå våga mig ut i bikini till sommaren. Jag kan i alla fall inte skylla på glassen för eventuella fettvalkar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar